5 chistes en ingles de lass 19:16 (+16)

• 0

Unas traducidas al español, para relajar:

Question: Por qué tienen suerte los niños pelirrojos?
    Answer: Les dan su propia habitación en casa de michael jackson.

Q: Que es lo mejor de ser pelirrojo?
    A: Sabes que no fuiste adoptado.

Ahora los 5 chistacos:

Q: Whats the difference between a ginger and a brick?
    A: At least a brick gets laid.

Q: What's the difference between dating a redhead and putting your hand in a blender?
    A: There's always a 50/50 chance the blender isn't on.

Q: What is the difference between a redhead and a computer?
    A: Redhead won't accept a three and a half inch

Q: What do you call a soldier with a smile on his face and a piece of red hair between his two front teeth?
    A: A GLAD-HE-ATE-HER

If someone tells you a secret and says not to tell a soul, can you tell a ginger?

! (Extra inglés) A redhead tells her blonde stepsister, "I slept with a Brazilian...." The blonde replies, "Oh my God! You slut! How many is a brazilian?

! (Extra traducido +16) Un doctor le dice a una mujer embarazada: Tenemos una noticia buena y una mala.
    -Dios mio, cual es la mala? -Hemos hecho algunos test, y su hijo es pelirrojo. -Dios mio! y la buena? -Está muerto.

! (Bonus track ingles +18) photo_2015-08-10_19-13-36.jpg

• 1

:exoleto:

• 2

A little boy walks into a whore house with a $100 bill and a dead frog. He goes to the pimp and asks for the ho with the most venerial diseases. The pimp is surprised but gives the boy his ho.

After the boy does his deed, the pimp asks why he wanted the ho with all the venerial diseases. The boy answers:

When I go home, I will get a babysitter while my parents go out to eat and I'll fuck her.
    When my parents get home, my dad will drive the sitter home and screw her in the car.
    Tonight, my parents will fuck.
    Tomorrow, after my dad leaves for work, my mom will do the mailman,

AND THAT THE SON Of A BITCH WHO RAN OVER MY FROG !!!!

• 3

Te puedes ir a la mierda un rato si eso.

• 4

@iagocor

Un niño pequeño que entra en una casa de citas con un billete de $ 100 y una rana muerta. Él va al proxeneta y pide la ho con las enfermedades más venéreas. El proxeneta es sorprendido, pero le da al niño de su ho.

Después de que el niño hace su acto, el chulo le pregunta por qué quería que el ho con todas las enfermedades venéreas. El muchacho responde:

Cuando voy a casa, voy a conseguir una niñera mientras mis padres salen a comer y voy a follar.
    Cuando mis padres llegan a casa, mi papá impulsará la niñera casa y su tornillo en el coche.
    Esta noche, mis padres van a la mierda.
    Mañana, después sale de mi papá para el trabajo, mi mamá va a hacer el cartero,

Y que el Hijo de puta que atropelló MI RANA !!!!

Así tiene más gracia :sisi3:

(patrocinado por google translator)

• 5

yo no entiendo nada. :nusenuse:

Has perdido la conexión. Reconectando a Éxodo.